שאלות ותשובות
כיצד אוכל לבדוק את מצב ההזמנה שלי?
אנו נשלח לך עדכונים לגבי סטטוס הזמנתך לכתובת הדוא"ל שמסרת בעת הרכישה.
אם פתחת חשבון משתמש אצלנו באתר בעת הרכישה, ניתן להיכנס אליו בכל עת ולבחור באפשרות "היסטוריית הזמנות" כדי להציג את הסטטוס הנוכחי של ההזמנה שלך.
האם אפשר לארוז את הלגמי שהזמנתי למתנה?
כל התכשיטים של לגמי מגיעים באריזת מתנה של לגמי.
כמה זמן ייקח ללגמי שלי להגיע?
זמן האספקה לרוב חלקי הארץ הוא עד 3 ימי עסקים.
אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים?
אנו מקבלים כרטיסי אשראי, פייפאל או פייבוקס.
האם המחירים באתר כוללים מע"מ?
כן, כל המחירים באתר כוללים מע"מ.
האם יש לכם מבצעים והנחות?
בהחלט! כדי להתעדכן במבצעים והנחות מומלץ להירשם לניוזלטר שלנו כאן.
האם אפשר לקנות גיפט קארד?
כרגע לא. אבל אנחנו עושים מאמץ לאפשר את רכישת גיפט קארד בקרוב.
האם אפשר לבטל הזמנה?
• לא ניתן לבטל או לשנות הזמנה לאחר שיצאה ממרכז ההפצה שלנו.
• לא ניתן לבטל, להחזיר או להחליף הזמנה מיוחדת ומוצרים לפי הזמנה (מידה מיוחדת או חריטה)
• אם ברצונך ליצור עימנו קשר לגבי הזמנה שהגיעה ליעדה, ניתן ליצור איתנו קשר כאן
מידע נוסף לגבי מדיניות החזרים וביטולים נמצא כאן
האם יש אחריות למוצרים של לגמי?
המוצרים שלנו מיצורים בעבודת יד מוקפדת מכסף 925 או זהב 14 קאראט, בשילוב עור איטלקי איכותי. כל התכשיטים עוברים תהליך ביקורת איכות גבוהה.
איך אפשר לוודא מהי המידה הנכונה עבורי לצמיד של לגמי?
כל הצמידים שלנו מיוצרים בעבודת יד.
כדי להבטיח את ההתאמה הטובה ביותר, מומלץ להשתמש במדריך שלנו שנמצא כאן.
איפה נרשמים או מבטלים הרשמה לניוזלטר של לגמי?
הרשמה לניוזלטר של לגמי נמצא בחלק התחתון של האתר שלנו. הנה כאן.
ניתן לבטל את הרישום בכל עת על ידי בחירה באפשרות "ביטול ההרשמה/Unsubscribe" הנמצא בתחתית האימייל שקיבלת מאיתנו.
יש לי חנות מדליקה ואני רוצה למכור אצלי לגמי. איך יוצרים איתכם קשר בעניין?
מצויין! אפשר לפנות אלינו כאן.