top of page
-
כיצד אוכל לבדוק את מצב ההזמנה שלי?אנו נשלח לך עדכונים לגבי סטטוס הזמנתך לכתובת הדוא"ל שמסרת בעת הרכישה. אם פתחת חשבון משתמש אצלנו באתר בעת הרכישה, ניתן להיכנס אליו בכל עת ולבחור באפשרות "היסטוריית הזמנות" כדי להציג את הסטטוס הנוכחי של ההזמנה שלך.
-
האם אפשר לארוז את הלגמי שהזמנתי למתנה?כל התכשיטים של לגמי מגיעים באריזת מתנה של לגמי.
-
כמה עולה משלוח?משלוח לכל מקום בארץ עולה 35 ש"ח. מידע נוסף לגבי משלוחים ועלויות נמצא כאן
-
כמה זמן ייקח ללגמי שלי להגיע?זמן האספקה לרוב חלקי הארץ הוא עד 3 ימי עסקים. באזורים מרוחקים ואיו"ש 4-5 ימי עסקים. מידע נוסף לגבי זמני אספקה נמצא כאן.
-
אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים?אנו מקבלים כרטיסי אשראי, פייפאל או פייבוקס.
-
האם המחירים באתר כוללים מע"מ?כן, כל המחירים באתר כוללים מע"מ.
-
האם יש לכם מבצעים והנחות?בהחלט! כדי להתעדכן במבצעים והנחות מומלץ להירשם לניוזלטר שלנו כאן. מבטיחים לא להציק ולשלוח רק מבצעים שרלוונטיים לך.
-
האם אפשר לקנות גיפט קארד?כרגע לא. אבל אנחנו עושים מאמץ לאפשר רכישת גיפט קארד בקרוב.
-
האם אפשר לבטל הזמנה?• לא ניתן לבטל או לשנות הזמנה לאחר שיצאה ממרכז ההפצה שלנו. • לא ניתן לבטל, להחזיר או להחליף הזמנה מיוחדת ומוצרים לפי הזמנה (מידה מיוחדת או חריטה) • אם ברצונך ליצור עימנו קשר לגבי הזמנה שהגיעה ליעדה, ניתן ליצור איתנו קשר כאן מידע נוסף לגבי מדיניות החזרים וביטולים נמצא כאן
-
האם ניתן לשנות את הכתובת לאחר סיום ההזמנה?במידה וברצונך לשנות את כתובת המשלוח, יש ליצור עימנו קשר בהקדם, ולפני שההזמנה יצאה לשליחות. ניתן ליצור איתנו קשר במייל או בטופס יצירת קשר.
-
האם יש אחריות למוצרים של לגמי?המוצרים שלנו מיוצרים בעבודת יד מוקפדת מכסף טהור 925 בשילוב עור איטלקי איכותי. כל התכשיטים עוברים תהליך ביקורת איכות גבוהה. היה ונמצא פגם ייצור כלשהוא, יש ליצור קשר בהקדם כאן ולגמי מתחייבת לתקן ו/או להחליף את התכשיט בכל זמן. היה והנזק נגרם כתוצאה ממכה או שימוש חריג נשמח לתקן ולתת שירות אך לא במסגרת אחריות.
-
איך אפשר לוודא מהי המידה הנכונה עבורי לצמיד של לגמי?כל הצמידים שלנו מיוצרים בעבודת יד. כדי להבטיח את ההתאמה הטובה ביותר, מומלץ להשתמש במדריך שלנו שנמצא כאן.
-
איפה נרשמים או מבטלים הרשמה לניוזלטר של לגמי?הרשמה לניוזלטר של לגמי נמצא בחלק התחתון של האתר שלנו. הנה כאן. ניתן לבטל את הרישום בכל עת על ידי בחירה באפשרות "ביטול ההרשמה/Unsubscribe" הנמצא בתחתית האימייל שקיבלת מאיתנו.
-
יש לי חנות מדליקה ואני רוצה למכור אצלי לגמי. איך יוצרים איתכם קשר בעניין?מצויין! אפשר לפנות אלינו כאן.
-
כיצד מתבצע המשלוח עם שליח עד הבית?השליח ייצור איתך קשר טלפוני לפני הגעתו. במידה ואינך בבית, ניתן לתאם עם השליח יום מסירה אחר, לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
-
מה קורה אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?בסיום תהליך הקניה באתר יישלח מייל עם מספר הזמנה. לאחר סיום תהליך אריזת הפריטים, יתקבל מייל נוסף עם מס' מעקב אחר המשלוח. כאשר החבילה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח הודעת SMS והשליח ייצור איתך קשר לפני הגעתו.
שאלות ותשובות
bottom of page